Particulieren

Wie herkent het niet? Druk, druk, druk. Het huishouden van nu is voor veel mensen een grote uitdaging. Tweeverdieners vinden het soms moeilijk om taken eerlijk te verdelen. Gezinnen met (jonge) kinderen raken de balans kwijt tussen werk, huishouden en sociale activiteiten. Als een gezinssituatie verandert, door een nieuwe baby, vertrek van inwonende kinderen, samenwonen, uit elkaar gaan, of overlijden van een dierbare, wordt vaak vergeten wat dit voor impact heeft op de structuur van het huishouden.

U hoeft er niet alleen voor te staan. NielenBreen kan u helpen de structuur te herstellen, zodat u het overzicht weer terug krijgt en grip op de dingen houdt.
Ik geef u dat steuntje in de rug door praktische kennis en directe ondersteuning. U blijft zelf de regie houden over het al dan niet weg doen van spullen.
Waar kan ik u mee helpen?
  • Het opruimen van uw woonruimte (huiskamer, slaapkamer, keuken etc.)
  • Het opruimen van uw bergruimte (zolder, schuur, kasten, berging etc.)
  • Het ordenen van uw werkplek (kantoor aan huis, bureau)
  • Systeem aanbrengen in uw persoonlijke administratie
  • Uw verhuizing
  • Het ‘verkoopklaar’ maken van uw huis

Hoe ga ik u helpen?
Eerst voeren we een oriënterend telefoongesprek. Daarna maken we een afspraak op de locatie waar het om gaat. Op basis hiervan maak ik een offerte met een inschatting van de tijd en kosten.

Verhuizing
U gaat binnenkort naar een andere woning en ziet erg tegen de verhuizing op. Hoe pakt u het goed aan zodat u zo snel en efficiënt mogelijk kunt verhuizen? Wat gaat wel en wat gaat niet mee? U heeft er zelf geen tijd voor of u bent er fysiek niet toe in staat om de verhuizing (geheel) zelf uit te voeren. Ik bied u advies bij het organiseren en voorbereiden van uw verhuizing.

Verhuisservice voor senioren
Het verhuizen naar een kleinere woonruimte zoals een seniorenwoning is vaak een ingrijpende en emotionele gebeurtenis, omdat er veel dierbare spullen niet mee kunnen verhuizen. Op korte termijn moeten er keuzes gemaakt worden. Vaak gebeurt dit in samenspraak met familieleden, die een speciale band hebben met u en uw spullen, waardoor het voor u moeilijk kan zijn om uw eigen keuzes te maken. Misschien wilt of kunt u uw familie hier niet mee belasten. Ik kan u hierin begeleiden, op een objectieve en professionele manier.

Verkoopklaar’ maken van uw huis
Bij de verkoop is het van het grootste belang dat uw woning er perfect uitziet. Rommel moet uit het zicht zijn waardoor de kamers groot en licht tonen. Hoe beter uw woning eruit ziet, des te groter is de kans op een snelle verkoop. Ik bied u een objectieve kijk op uw huis met creatieve ideeën voor het aanpassen of repareren van onafgewerkte en rommelige plekken. Zo kunt u opgeruimd uw huis verkopen en onbezorgd uw nieuwe woning betrekken.

Gratis boekje!
Huur mij in voor minimaal 3 uur en krijg Puur Praktisch! cadeau. Dit boekje dat door de NBPO wordt uitgegeven bevat tips van Professional Organizers, voor thuis en op kantoor.